Woda z czystka - sposób na przebarwienia, blizny i rozszerzone pory

Ostatnio postanowiłam wprowadzić do pielęgnacji twarzy wodę z czystka. Nie wiem czy wiecie, że woda z czystka ma bardzo zbawienny wpływ na skórę, zwłaszcza taką z problemami.
Sama słyszałam o niej wiele dobrego, dlatego postanowiłam ją sprawdzić.








MOJA OPINIA:

Hydrolat z czystka wydaje się być idealny dla cery problemowej. Producent wody z Avebio pisze, że nie tylko świetnie oczyszcza skórę i ściąga pory, działa też antyseptycznie, łagodzi wszelkie podrażnienia, zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami,a co najważniejsze  pomaga pozbyć się blizn i przebarwień. Sama do końca nie wierzyłam, że jeden hydrolat może tyle zdziałać, ale sprawdziłam to i zaraz Wam opiszę co zauważyłam po dłuższym stosowaniu wody z czystka.
Przede wszystkim hydrolat świetnie oczyszczał moją twarz i rzeczywiście zmniejszał widoczność porów. Po każdym użyciu tej wody cera była uspokojona, pełna blasku i wyglądała na świeżą i wypoczętą. Jakiekolwiek zaczerwienienia, wypryski i rany goiły się w mgnieniu oka.
 Ostatnia i dla wielu najważniejsza kwestia to odpowiedź na pytanie czy woda z czystka pomaga pozbyć się blizn i przebarwień? Według mnie tak, na pewno po zużyciu jednej buteleczki tego produktu zauważyłam rozjaśnienie blizn na twarzy i drobnych przebarwień. Efekt nie jest może powalający, ale ja zauważyłam sporą różnicę. Podejrzewam,że gdybym wprowadziła go na stałe do swojej pielęgnacji rezultaty byłyby dużo lepsze, ale skuszona kolejnymi nowościami przeszłam teraz na wodę różaną, a w kolejce czeka jeszcze kolejny produkt. Jedno jest pewne do wody z czystka na pewno wrócę i to niebawem!
Niestety żeby nie było tak pięknie, jest jeden dla mnie mały, a dla niektórych duży minus. Woda z czystka ma nieciekawy zapach. Pierwsze użycia tego produktu były dla mnie ciężkie. Woda ta pachnie dość nietypowo, jedni mówią, że jak plastik inni, że jak miód, ja uważam, że jak jedno i drugie. Wiem, że wiele osób ciężko znosi woń tego hydrolatu i nie są w stanie go używać. Ja po jakimś czasie się przyzwyczaiłam...

Jeśli, więc nie jesteście bardzo wrażliwi na zapachy, a zależy Wam na ratunku dla waszej problemowej buzi to z czystym sumieniem polecam Wam wodę z czystka.

OCENA:

5+/6


Komentarze

  1. Bardzo mnie zaciekawiłaś, ciekawa jestem czy napar ma podobne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem ciekawa, dobre pytanie....muszę poszperać w necie...

      Usuń
  2. Jakiś czas temu używałam hydrolatu oczarowego i sprawdził się u mnie świetnie, więc przypuszczam, że czystek też może mi przypasować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ma działanie, a jak już zwęża pory, to jak najbardziej dla mnie :) Zapach pewnie bym zniosła, jeśli efekty są tego warte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja piłam herbatkę z czystka, ale nie wiedziałam że jest specjalna woda z niego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie kupię i już nawet zaczęłam szukać, gdzie z tej firmy go znajdę. Oczyszczanie zawsze się przyda, a może akurat moim przebarwieniom ta woda pomoże :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Titanium Glass Glass - Artisan Glass in Germany
    Shop our titanium glass glass glasses at Tintori. Shop premium glass titanium apple watch in our Сasino.com, Germany with high titanium rods quality rocket league titanium white octane art, titanium 3d printing decoration and more. 2020 ford ecosport titanium

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty