Powrót po dłuższej przerwie

Wraz z nadejściem jesieni, po wielu próbach powrotu do blogowego życia, w końcu się udało. Teraz postaram się pisać do Was w miarę możliwości, regularnie. Uznałam, że należy Wam się kilka słów wyjaśnień, dlaczego zniknęłam z blogosfery na niemal trzy miesiące.
 Powodem nie było lenistwo, ani odpływ weny twórczej, czy znudzenie pisaniem bloga, tylko przeprowadzka....Po wielu latach wynajmowania mieszkania, w końcu doczekaliśmy się z mężem swojego, własnego domu. Nie wyobrażacie sobie ile czasu, pracy i poświęcenia wymagała od nas nie tylko przeprowadzka, ale też sama budowa domu i prace przydomowe. Teraz pomału wykańczamy  i urządzamy nasz dom. Jest jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia i mamy dosłownie kilka mebli, ale i tak jest super!

Tak, więc powracam do Was i dziękuję tym, którzy na mnie czekali:)




Komentarze

  1. Witaj znowu! :) mam nadzieję, że prędko się zadomowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! wspaniale jest mieć własny dom. :) Witamy ponowni :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zakupu! My własnie tez się na swoje przeprowadzilismy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję własnego domu - mam nadzieje, że jest taki jaki sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jak Ty - bardzo dobrze wiem ile czasu i poświęcenia wymaga budowa i urządzenie własnego, wymarzonego domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No w końcu!
    Będę trzymać się tego "regularnie".
    😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty